2 november 2021

FAQ Reservatiesysteem

Problemen bij het reserveren? Misschien vindt u hier het antwoord.

  • Hoe werkt het zaalplan?
    • U kan zitplaatsen selecteren door op de vakjes te klikken.
      .
  • Fout bij stoelkeuze, ik krijg de foutmelding: “www.bovendeberg.be meldt het volgende: Ongeldige stoelkeuze”
    • U dient steeds aan te sluiten of minimaal twee plaatsen open te laten naast een bestaande reservering of een hoek. U kan vrij stoelen kiezen, maar moet dat aansluitend doen. Zo voorkomen we een lege plaats tussen gereserveerde plaatsen.
      .
  • Ik heb een aantal plaatsen in verschillende zones tegelijk gekozen, maar zie deze niet in mijn winkelkar?
    • Je kan slechts item per item toevoegen, dan kan je telkens zitplaatsen selecteren.
      .
  • Ik kan bepaalde plaatsen niet kiezen, ondanks dat ze groen (beschikbaar) zijn?
    • Zie “Fout bij stoelkeuze”
    • Het kan ook dat u een combinatie maakte van verschillende zones in de zaal (bijvoorbeeld parterre en verhoog 1), waardoor u op het plan slechts van iedere keuze het respectievelijke aantal kan aanduiden. Kies de plaatsen in de juiste rijen:
      • Parterre = rij A, B, C, D, E
      • Eerste verhoog= rij F, G, H
      • Tweede verhoog= rij I, J
      • Derde verhoog = rij K, L
        .
  • Moet ik mijn bevestiging meebrengen?
    • U krijgt bij iedere reservatie van ons een bevestigingsmail met uw plaatsen. Neem deze e-mail mee naar de voorstelling (geprint of op smartphone) samen met uw eventueel reeds gekochte kaarten.
      .
  • Wat moet ik doen met mijn kaarten die ik in voorverkoop kocht?
    • Deze kaarten zijn een betalingsbewijs, u vult de gereserveerde plaatsen in op uw kaart.
      .
  • Ik kreeg geen bevestigingsmail?
    • Er liep iets fout, neem contact met ons op: bij reservatieproblemen kan u contact opnemen met ons via mail naar reservaties of 0497-86 66 82 elke xxdag van 20.30 tot 21u
      .
  • Ik maakte een vergissing, hoe pas ik de reservatie aan?
    • Gereserveerde of aangekochte plaatsen kunnen niet door de toeschouwer zelf aangepast worden, neem contact met ons op: bij reservatieproblemen kan u contact opnemen met ons via mail naar reservaties of 0497-86 66 82 elke xxdag van 20.30 tot 21u.
      Wij kunnen uw plaatsen terug vrijgeven of omboeken.
      .
  • Tot wanneer kunnen er plaatsen worden gereserveerd?
    • U kan tot 2 uur voor de voorstelling plaatsen reserveren, daarna kan je enkel nog terecht aan de kassa tot de betrokken voorstelling is uitverkocht.